sowie

Komputery, internet, IT, oprogramowanie, cyberbezpieczeństwo, e-biznes

Ostatnio komentowane
Publikowane na tym serwisie komentarze są tylko i wyłącznie osobistymi opiniami użytkowników. Serwis nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich treść. Użytkownik jest świadomy, iż w komentarzach nie może znaleźć się treść zabroniona przez prawo.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta ebok w PGNiG
2011-06-29 11:38

eBOK to kolejna, obok Contact Center, forma obsługi, którą PGNiG uruchomiło dla wygody Klientów. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta jest platformą internetową, której celem jest ułatwienie kontaktu Klienta z Gazownią.

Zalety eBOK:
- Dostęp przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu pod adresem http://ebok.gazownia.pl
- Oszczędność czasu i wygoda obsługi

eBOK umożliwia:
- Sprawdzenie salda rachunku oraz terminów płatności
- Bezgotówkowe opłacenie rachunków kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym
- Podgląd faktur i historii wpłat
- Podanie stanu gazomierza
- Zmianę danych kontaktowych
- Wyjaśnienie wątpliwości lub zgłoszenie reklamacji


Dzięki eBOK nie jest już konieczna osobista wizyta w Biurach Obsługi Klienta.
Klienci mają dostęp do istotnych dla siebie informacji w dowolnej chwili, bez ograniczeń i w komfortowych warunkach - w domu, w kafejce internetowej, w każdym miejscu z dostępem do Internetu.

ebok PGNiG
 



Wróć
dodaj komentarz | Komentarze: