W związku z rozprzestrzenianiem się wirusa wiele placówek, instytucji i urzędów pracuje zdalnie, a obsługa klienta odbywa się głównie za pośrednictwem Internetu lub telefonu. Osobiste wizyty w urzędach mają miejsce coraz rzadziej. Urząd Miasta w Dzierżoniowie zachęca do korzystania z elektronicznych form obsługi oraz płatności elektronicznych.
Bezpośrednia obsługa klienta odbywa się:
• w Biurze Obsługi Klienta,
• w Biurze Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych – po uprzedniej rejestracji wizyty w Urzędzie przez internet przy wykorzystaniu systemu kolejkowego IsQueue lub uprzedniej rejestracji telefonicznej,
• w Urzędzie Stanu Cywilnego – po uprzedniej rejestracji wizyty w Urzędzie przez internet przy wykorzystaniu systemu kolejkowego IsQueue lub uprzedniej rejestracji telefonicznej,
• w Kasie Urzędu Miasta (płatności można dokonywać także za pośrednictwem bankowości elektronicznej).
Przyjęcia mieszkańców przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza w ramach skarg i wniosków zostają czasowo wstrzymane. Wnioski bądź interwencje mieszkańcy mogą złożyć w formie elektronicznej na adres mailowy burmistrz@um.dzierzoniow.pl
Każda osoba wchodząca na teren Urzędu zobowiązana jest do dezynfekcji rąk środkiem odkażającym dostępnym przy wejściach do Urzędu.
Na terenie Urzędu klienci mają obowiązek zakrywania ust i nosa i zachowanie co najmniej 1,5 metra dystansu do innych osób.
Klienci powinni ograniczyć czas przebywania w Urzędzie do niezbędnego minimum potrzebnego do załatwiania formalności.
Płatności (opłaty i podatki lokalne, np. podatek od nieruchomości, podatek rolny, podatek od środków transportu, opłata skarbowa i inne opłaty) najlepiej dokonywać elektronicznie na numer konta bankowego 34 9527 0007 0046 7773 2000 0002 .
W Urzędzie przyjmowani są jedynie klienci lub ich pełnomocnicy (bez osób towarzyszących).
W miejscach obsługi nie może przebywać więcej osób niż liczba czynnych stanowisk do obsługi klientów.
Przypominamy, że z pracownikami Urzędu Miasta w Dzierżoniowie można skontaktować się:
• telefonicznie – Biuro Obsługi Urzędu +48746450800 lub bezpośrednio z poszczególnymi wydziałami/biurami - spis telefonów do pracowników Urzędu Miasta
• poprzez e-mail: um@um.dzierzoniow.pl
• poprzez epuap: /axtu16y71b/skrytka.
Przy załatwianiu spraw urzędowych zachęcamy do korzystania z elektronicznych form obsługi - przejdź do e-urzędu
Godziny obsługi klientów:
Biuro Obsługi Klienta, Urząd Stanu Cywilnego, Biuro Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych:
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 – 16:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:30
Kasa
poniedziałek-czwartek 7:30 - 15:00
piątek 7:30 - 14:00
Źródło: dzierzoniow.pl
Bezpłatne szkolenie dla MŚP: E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm”. We wtorek 28 listopada 2023r. w godzinach 10:00-15:00 we Wrocławiu - Radisson Blu Hotel.
Szkolenie organizowane jest przez Krajowa Izba Gospodarcza, Amazon oraz Gonito we współpracy z Dolnośląska Izba Gospodarcza. Szkolenie zostało objęte Patronatem Honorowym Ministerstwa Rozwoju i Technologii oraz Marszałka Województwa Dolnośląskiego, Pana Cezarego Przybylskiego. Patronem wydarzenia jest Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego.
W czwartek 7 grudnia w godzinach od 10:30 do 14:00 zapraszamy do Starej Kopalni w Wałbrzychu na spotkanie Brunch na temat cyfryzacji produkcji. Eksperci z dziedziny cyfryzacji, automatyzacji i robotyzacji produkcji podzielą się swoimi doświadczeniami podczas prelekcji. Poruszymy tematy efektywnego zarządzania biznesem, Lean, cyfryzacji i innowacji w produkcji. Zaprezentujemy również kilka konkretnych przypadków z praktyki.
czytaj więcejSerdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji DAPR, która odbędzie się pod hasłem "Na styku RODO i Cyberbezpieczeństwa" i stanowi niezwykłą okazję do poszerzenia wiedzy i zdobycia praktycznych umiejętności w dziedzinie ochrony danych osobowych oraz cyberbezpieczeństwa.
#Cyberbezpieczeństwo i #RODO - te dwie dziedziny są nierozłącznymi partnerami w dzisiejszym biznesowym świecie. Obie te dziedziny są ściśle ze sobą powiązane, a nieodpowiednia ochrona danych osobowych może mieć poważne konsekwencje, zarówno finansowe, jak i reputacyjne dla organizacji. W dzisiejszych czasach automatyzacja szacowania ryzyka RODO i ryzyka cyberbezpieczeństwa staje się kluczowym narzędziem w zapewnieniu skutecznej ochrony danych i infrastruktury IT.
Informujemy, że w dniu 30 września 2023 r. w godz. 10.00-13.00, na ul. Rynek (mały Rynek) odbędzie się zbiórka zużytego sprzętu elektronicznego tj: sprzęt radiowy i telewizyjny, komputery, monitory, drukarki, żelazka, odkurzacze, każdy sprzęt zasilany na prąd i baterie itp.
czytaj więcejMieszkańcy Wałbrzycha i okolic zyskają swoich liderów i liderki higieny cyfrowej
Wiedzę na temat higieny cyfrowej i narzędzia wspierające działania na rzecz lokalnej społeczności zdobędzie 25 osób wyłonionych w drodze rekrutacji do programu „Lokalni liderzy i liderki higieny cyfrowej”. Pilotaż programu organizowanego przez Przedstawicielstwo Regionalne Komisji Europejskiej oraz Fundację „Instytut Cyfrowego Obywatelstwa” odbędzie się w Wałbrzychu, pod Honorowym Patronatem Prezydenta Miasta.
czytaj więcej