sowie

Komputery, internet, IT, oprogramowanie, cyberbezpieczeństwo, e-biznes

Ostatnio komentowane
Publikowane na tym serwisie komentarze są tylko i wyłącznie osobistymi opiniami użytkowników. Serwis nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich treść. Użytkownik jest świadomy, iż w komentarzach nie może znaleźć się treść zabroniona przez prawo.
Okiem eksperta IT
2011-10-10 09:17


Miliony Polaków codziennie korzysta z Internetu. A ilu z nich widziało Twój serwis www?
 


Według aktualnych danych wyszukiwarka Google.pl obsługuje w Polsce aż 97% zapytań in-ternatów. Wielokrotnie przeprowadzone badania świadczą, że Internauci najwięcej czasu spędzonego w sieci poświęcają właśnie na wyszukiwanie. Oznacza to, że marketing w wyszukiwarkach jest jedną z najbardziej skutecznych form reklamy w Internecie. W związku z tym każda osoba i firma prowadząca swój biznes w sieci musi zwrócić uwagę na pozycjonowanie swojej strony internetowej w Google.pl - a jeśli oferta kierowana jest także na rynki zagraniczne, to w odpowiednich wersjach językowych Google. Dzięki pozycjonowaniu Państwa strona www może znaleźć się w pierwszych dziesięciu wynikach wyszukiwania (tzw. TOP10) i dotrzeć do najbardziej zainteresowanych użytkowników. Tego typu działanie marketingowe to skuteczna reklama w Internecie, która zdecydowanie zwiększy ilość potencjalnych Klientów i przyniesie wymierne korzyści. Dodatkowo dzięki wysokiej pozycji strony jest ona odbierana i traktowana przez użytkowników jako lider w danej branży. Statystyki pokazują, iż 80% ludzi przegląda jedynie witryny, które wyświetlają się na 1 stronie listy wyników. Natomiast niemal 95% użytkowników Internetu poszukujących informacji nie przechodzi poza trzecią stronę wyników. Z silnika Google korzystają także polskie portale jak choćby Onet.pl czy też Interia.pl co dodatkowo pokazuje siłę i zasięg tej wyszukiwarki. W następnym wydaniu gazety poznacie Państwo więcej szczegółów na temat pozycjonowania.

 

źródło: 30minut



Wróć
dodaj komentarz | Komentarze: