Szkolenie pn. „Marketing i sprzedaż w dobie cyfryzacji. Zdobywanie klienta. Reklama online. Facebook, Instagram, LinkedIn, Google” - odbędzie się w dniach 27.02.2023 (poziom podstawowy) oraz 28.02.2023 (poziom rozszerzony) w Szczawnie-Zdroju, w budynku Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. Organizatorem jest Ośrodek Enterprise Europe Network przy DARR S.A. Szkolenie jest bezpłatne.
Terminy szkolenia: do wyboru – 27.02.2023 (poziom podstawowy) lub 28.02.2023 (poziom średniozaawansowany)
Miejsce: szkolenie stacjonarne / Budynek DARR S.A., ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest poznanie specyfiki głównych platform reklamowych online, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn i Google. Dzięki szkoleniu dowiesz się, na co należy zwrócić uwagę podczas planowania kreacji reklamowych na poszczególnych platformach.
W trakcie spotkania:
Poziom podstawowy:
• poznasz specyfikę platform od Meta: Facebook i Instagram;
• poznasz specyfikę platformy LinkedIn oraz zasady reklamy i kontaktowania się z osobami spoza sieci;
• poznasz podstawy Google Ads
Poziom średniozaawansowany:
• czym są i co nam dają social media oraz marketing internetowy?
• jak media społecznościowe są wykorzystywane w innych firmach?
• jak prowadzić profil firmowy na Instagramie?
• jak dotrzeć do potencjalnych klientów poprzez media społecznościowe?
Wydarzenie skierowane do pracowników i właścicieli firm z sektora MŚP, w szczególności z województwa dolnośląskiego.
Zgłoszenia prosimy przesyłać do dnia 20.02.2023 na adres: szkolenia@darr.pl
Ilość miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń!
Mając na uwadze środowisko naturalne dopuszczamy możliwość przesyłania zgłoszeń w formie elektronicznej bez potrzeby drukowania i podpisania formularza – wystarczy wypełnić i odesłać w formie doc lub PDF.
Formularz (poziom podstawowy), Formularz (poziom średniozaawansowany), Program (poziom podstawowy), Program (poziom średniozaawansowany)
Organizator zapewnia obiad oraz przerwy kawowe w trakcie szkolenia.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!
Źródło oraz pliki do pobrania: darr.pl
Związek Pracodawców Polska Miedź oraz partner merytoryczny Balluff zapraszają na webinar
"Jak zarobić na digitalizacji - Monitoring maszyn i procesów. Mieć czy nie mieć?"
w ramach Akademii Rozwoju Przemysłu 4.0
12 kwietnia (środa) 2023 roku, g. 10:00 - 11:30
Webinar na platformie ZOOM. Udział w webinarze jest BEZPŁATNY. Wystarczy się zarejestrować, aby otrzymać dostęp do udziału w wydarzeniu.
Google, SGH i NASK rozpoczynają kolejny partnerski program szkoleniowo-stażowy pn. „Kariera Jutra" , który pozwoli bezrobotnym osobom w wieku 18-30 lat wrócić na rynek pracy. W programie aż 500 osób będzie mogło skorzystać z płatnych staży i dostać szanse na stałe zatrudnienie.
czytaj więcejKolejna, gorsza od poprzedniej, wersja projektu zmian dotyczących rozwiązywania sporów zbiorowych, zawiera wiele kontrowersyjnych propozycji. Wprowadza nowe pojęcia i instytucje, które będą generowały większą liczbę konfliktów i nie ułatwią rozstrzygania sporów - alarmuje prof. Jacek Męcina, doradca zarządu Konfederacji Lewiatan, badacz z Uniwersytetu Warszawskiego i doświadczony mediator w sporach zbiorowych.
Konfederacja Lewiatan negatywnie ocenia zmiany w ustawie, które jeszcze bardziej odbiegają od postulatów i oczekiwań środowiska pracodawców, ale także wielu doświadczonych mediatorów, którzy na co dzień stosują tę ustawę i mają praktykę w ocenie funkcjonowania sporów zbiorowych.
W ostatnich latach przemysł mody coraz częściej stawia na rozwiązania z zakresu nowoczesnych technologii, ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju. Czy to z powodu coraz bardziej świadomych i odpowiedzialnych konsumentów, wymogów prawnych czy samodzielnej woli transformacji modeli produkcji odzieży – zmiana w dobrym kierunku rzeczywiście ma miejsce, a innowacyjne technologie i rozwiązania są jej sprzymierzeńcem. Nic w tym dziwnego – przemysł modowy jest jednym z największych na świecie, wart blisko 2,4 biliona dolarów i zatrudnia na całym świecie 75 milionów ludzi, a produkcja odzieży między rokiem 2000 a 2014 wzrosła dwukrotnie.
czytaj więcejSzkolenie pn. „Marketing i sprzedaż w dobie cyfryzacji. Zdobywanie klienta. Reklama online. Facebook, Instagram, LinkedIn, Google” - odbędzie się w dniach 27.02.2023 (poziom podstawowy) oraz 28.02.2023 (poziom rozszerzony) w Szczawnie-Zdroju, w budynku Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. Organizatorem jest Ośrodek Enterprise Europe Network przy DARR S.A. Szkolenie jest bezpłatne.
czytaj więcej